Intercanvi Alemanya 2019

Un any més, els alumnes de 3r d’ESO, participen i viuen l’experiència de conviure amb alumnes del mateix curs, però d’un altre país, Alemanya. Són alumnes de l’escola situada al poble d’Althengstett, a prop de la ciutat de Stuttgart, que vénen a viure amb les nostres famílies una setmana, i després els nostres companys de 3r faran el mateix allà.

·        LA BENVINGUDA

Van arribar diumenge cap a les 8 del vespre i van anar a sopar pel poble tots junts.

·        1r DIA

El primer dia hem fet un acte de benvinguda al gimnàs de l’institut presentat per Marta Nebot, coordinadora de l’intercanvi i amb la participació dels alumnes de la coral del centre, dirigida per Sissi,  i alumnat voluntari que havia preparat unes coreografies.

Acabat l’acte hem anat a l’Ajuntament on l’alcalde i el seu equip ens ha donat la benvinguda al poble i  ens ha obsequiat amb unes bosses de Sant Esteve Sesrovires.

Després han fet un tomb pel poble i cap a les 11.30h han marxat tots junts a Sitges.