Informació Vaga Estudiantil 12/2/2019

Benvolgudes famílies,

El Sindicat d’Estudiants ha publicat un comunicat en el qual es fa una crida a l’alumnat  per a realitzar una vaga general estudiantil, dimarts, 12 de febrer de 2019.

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO, i de 1r i 2n de Batxillerat, ha presentat per escrit i amb 48 hores d’antelació, tal com marquen les NOFC del centre, la seva intenció d’adherir-se al dret a la no assistència col·lectiva.

Per aquest motiu i com és habitual en els casos d’absència, és necessari que l’alumnat que no assisteixi a classe el dia indicat la justifiqui degudament manifestant la seva adhesió a la mobilització.

Us recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no tenen contemplat el dret a la no assistència col·lectiva.

L’institut mantindrà, en qualsevol cas, l’activitat lectiva amb normalitat.

La Direcció