Informació Vaga 21 de febrer de 2019 i transport escolar

La Intersindical-CSC ha convocat una vaga general per al proper 21 de febrer en motiu de l’inici del judici del procés, el seguiment de la qual al nostre centre ens porta a comunicar-vos que poden haver-hi afectacions de les activitats lectives al llarg del dia.

Diversos sindicats d’estudiants com el SEPC, el Sindicat d’Estudiants i Universitats per la República s’han sumat a la vaga general del dijous 21 de febrer convocada per la Intersindical i han convocat una manifestació estudiantil.

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO, i de 1r de Batxillerat, ha presentat per escrit i amb 48 hores d’antelació, tal com marquen les NOFC del centre, la seva intenció d’adherir-se al dret a la no assistència col·lectiva.

Per aquest motiu i com és habitual en els casos d’absència, és necessari que l’alumnat que no assisteixi a classe el dia indicat la justifiqui degudament manifestant la seva adhesió a la mobilització.

El servei de transport escolar a la comarca funcionarà amb normalitat. No obstant, es possible que en alguns punts es pugin produir alguna incidència d’afectació viària, per aquest motiu el temps del trajecte pot ser superior al habitual.

En el cas extrem, en què alguna afectació viària impedeixi la realització del servei, us ho comunicarem al web del centre i per correu electrònic tan aviat com en tinguem constància.

Us recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no tenen contemplat el dret a la no assistència col·lectiva.