Fem un gran equip!

Aquest cap de setmana els professors del claustre hem fet una estada a la casa “El Clar d’en Bosc” a Banyoles, per fomentar el treball en equip, treballar les nostres habilitats com a grup, sempre pensant en la cohesió de grup, com a claustre que treballa sempre en equip per a la millora dels aprenentatges dels alumnes.

Han estat dos dies de dinàmiques com “el camp de mines”, “la batalla naval” o el “saps fer un quadrat?”, on els professors hem après a escoltar i confiar els nostres companys. Dinàmiques com “em coneixes” on hem descobert habilitats que potser no sabíem dels nostres companys, o la gimcana final on han aparegut el sentiment competitiu i el col·laboratiu per assolir la fita final.

Agraïm la predisposició de la casa de colònies “Alba Serveis Educatius”, que ens ha ofert la casa i totes les seves instal·lacions, on hem pogut gaudir del bon temps i dels bons àpats en comunitat.

Ha sigut una experiència que segurament tornarem a repetir!