Erasmus + a Polònia

Com ja sabeu, l’institut participa en un projecte Erasmus +, “Better Teaching, Better Learning”, compartit amb instituts de Finlàndia, Itàlia i Polònia. Del 2 al 7 d’abril, Polònia (ciutat de Bielsko-Biala) feia d’amfitriona a l’alumnat i al professorat dels diferents països per intercanviar experiències de bones pràctiques educatives. El nostre alumnat va deixar el llistó molt alt, presentant les feines realitzades en el marc de la metodologia “Do It Yourself” (presentacions i vídeos d’Història, Matemàtiques, Filosofia…). A Polònia van proposar la pròxima metodologia que caldrà treballar fins a la pròxima trobada, la tardor de 2017, a Itàlia: la dramatització per afavorir l’aprenentatge.