Reportatge TV10 sobre l’Erasmus+ a l’INS Montserrat Colomer

El nostre Centre va acollir els instituts dels països amb què som socis en el projecte Erasmus+, “Better Teaching, Better Learning” (modalitat KA2, que contempla mobilitat d’estudiants i professorat), durant la setmana del 8 al 14 d’abril 2018. Alumnat i professorat de Milà (Istituto Giovanni Falcone-Righi), de Finlàndia (High School of Teacher Training School of Oulu University) i de Polònia (V Liceum Ogólnokształcące w Bielsku-Białej) van conèixer el nostre institut, el nostre poble i Barcelona en les estones de lleure que hi hagueren. Les sessions de treball van ser molt intenses, perquè els/les participants presentaren en anglès totes les feines que s’havien estat preparant des de l’última trobada a Itàlia: sobre el sistema educatiu català, sobre la metodologia d’aprenentatge entre iguals i sobre l’educació per projectes. Part d’aquestes activitats es van desenvolupar, com podreu veure en el reportatge adjunt, a les antigues escoles de l’Ajuntament; l’acte de cloenda, que també apareix filmat, es va fer als cellers dels Jardinets (la pluja no ens va deixar estar a l’aire lliure).

Per endavant, ens queda encara molt d’esforç i col·laboració, perquè fins al setembre haurem de preparar tasques que portarem llavors a Finlàndia, en la trobada que marcarà la fi d’aquest projecte.

Com a record d’uns dies ben internacionals a Sant Esteve, aquí teniu el reportatge que la televisió local va emetre poc després. Gràcies a tots i totes per la vostra implicació!!