DE LA RUTA VERDA A LA SELVA NEGRA

IMG_20170428_131909

ARA JA HEM TORNAT D’ALEMANYA!!!

L’alumnat de 3r ESO que participa en l’intercanvi amb la Realschule Althengstett va arribar fa uns dies de terres alemanyes. Han passat una setmana d’aventures, visitant grans ciutats com Stuttgart o petits pobles típicament alemanys com Calw. Prop de la Selva Negra, han viscut l’experiència de visitar un institut alemany i de conviure amb famílies d’una cultura diferent. Han tornat amb enyorança, però segur que les vivències els acompanyaran durant temps… Per fer-ho una mica més present, la Quitèria Escudero i la Dolors Pradell, les professores acompanyants, han elaborat aquest vídeo. Disfruteu-lo!!