Concurs de Nadal 2022

El passat dia 21 de desembre a l’institut es van fer una sèrie de concursos, tallers i tornejos de futbol i bàsquet.

Seguidament, es van donar premis per les diferents activitats. Us passem el llistat d’alumnat que van guanyar una meravellosa tassa de ceràmica. I en el concurs de tio l’AFA de l’Institut va donar un val-regal a cada membre de la classe guanyadora (tros de pizza i refresc).

Gràcies famílies.

• Torneig de bàsquet: Dídac Oliva i Àngel Pradas.

• Torneig de futbol:

– 1r premi: Xavi Navas, Edgar Alcaide, Eloy Marquillas, Eanmon Nygayeigo , Gerard Mas i Daniel Brosed

– 2n premi: Quim Escrig, Enzo Cardenas, Joan Ballart, Marcos Niño, Oriol Serramià i Ferran Valls.

• Cluedo:

1r premi: Amalia Codina, Júlia Eslava, Nicole Garcia, Matthew Jiménez, Aroa López i Claudia Vicien.

2n premi: Leire Vazquez, Minmin Zhang, Ariadna Garcia, Vicky Sánchez, Nil Gracia i Paula López.

• Pastisseria:

Millor presentat: Lidia Herrero, Elva Ravier i Yaiza Tijeras

– El més original: Lola González, Martina Llevaria, Carla Jaume, Maria Alvarez i Carla Castro

– El més gustos: Ainara Soriano, Marta García, Queralt Grau i Hanna Barbero

• Concurs de Tió: