“Citizen Europe”: el nostre alumnat Erasmus en el documental del DocsBarcelona

El dilluns 20 de maig es va estrenar, en el context del Festival de Cinema Documental, “DocsBarcelona”, el reportatge “Citizen Europe”, de la productora francoalemanya Arte-tv, sobre l’esperit dels programes Erasmus, que va lligat al sentit originari de la Unió Europea. En el context de les eleccions europees, el documental reflexionava sobre la importància de la diversitat i la necessitat d’aprendre els uns dels altres, tot estudiant i treballant a altres països. En el documental apareixien alumnes i professores de l’INS Montserrat Colomer, que havien estat filmats durant la seva estada a Finlàndia. Us presentem algunes fotos de quan vam assistir a l’estrena.