CB 4t ESO

Benvolgudes famílies,

Els dies 3 i 4 de maig, l’alumnat de l’institut, realitzarà les proves de competències bàsiques de 4t de l’ESO.

Aquesta prova està dissenyada per mesurar l’assoliment de competències i coneixements bàsics per part de l’alumnat al final de l’etapa.

La prova s’estructura en cinc parts: competència comunicativa lingüística en llengua catalana, en llengua castellana i en llengua estrangera, competència matemàtica i competència cientificotecnològica.

Les proves es faran al centre amb el següent horari:

Horari de les proves

3 de maig, dimecres
9 a 10 h Llengua castellana
10 a 11 h Matemàtiques
11 a 11.30 h Descans
11.30 a 12.30 h Llengua catalana
4 de maig, dijous
9 a 10.15 h Llengua estrangera (anglès, francès o alemany)
10.15 a 11.30h Cientificotecnològica
11.30 a 12 h Descans

La resta d’hores l’alumnat faran la classe amb normalitat.

Per realitzar aquestes proves necessiten portar l’ordinador amb la bateria carregada.

Gràcies a tots i totes,

Salutacions,