Aprenent des de la pràctica

Autores de l’article: Marta C. i Ariadna E.

Els alumnes de 4t ESO amb l’optativa de tecnologia han treballat i posat en pràctica l’habitatge.

Primer de tot es van informar dels tipus d’habitatges, les característiques, les tècniques d’arquitectura bioclimàtica…, que va incloure la visita a la Fàbrica del Sol.

Una vegada estudiada la informació la van posar en pràctica dissenyant una casa i elaborant un seguit de plànols d’un habitatge, tan per dintre com per fora, a escala. Un cop fets, van agafar els plànols i van generar una simulació de l’habitatge en 3D a l’ordinador, utilitzant el programa “Sweet Home 3D”.

El següent pas va ser crear la instal·lació elèctrica i hidràulica dibuixant-la a escala, i per últim la van posar en pràctica i van fer una maqueta seguint els plànols de la instal·lació elèctrica que havien fet.

A continuació podeu veure un vídeo resum del conjunt del projecte i diverses fotografies dels alumnes desenvolupant les instal·lacions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *