L’INSTITUT A LA TROCAMBA 2024

ELS DELEGATS I DELEGADES AMBIENTALS REPRESENTEN A L’INSTITUT A LA TROCAMBA 2024

Com cada any, Escoles més Sostenibles de Sant Feliu van organitzar una jornada amb tots els delegats i delegades ambientals de les diferents escoles i instituts que hi formen part. El nostre alumnat ha tingut l’oportunitat… Llegeix més»

Viatge a Viena

Els nostres alumnes segueixen gaudint de la seva estada a Viena.
Aquí teniu un recull de fotografies.

2a Mostra literària de Sant Jordi

Dilluns va tenir lloc el lliurament de premis als guardonats/-des de la “2a Mostra literària de Sant Jordi” organitzada per l’Ajuntament de la localitat en la Sala Ibèria. Com cada any, l’alumnat de l’institut hi ha participat amb molt d’entusiasme i creativitat. I les alumnes… Llegeix més»

Menció especial pel rigor en la recerca per a la Laura Garcia Ortiz al  XVIIIè Fòrum de Treballs de Recerca de Sant Feliu de Llobregat, El Papiol i Molins de Rei

Dimecres 20 de març es va celebrar el XVIIIè Fòrum de Treballs de Recerca de Sant Feliu de Llobregat, El Papiol i Molins de Rei. L’acte, organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Baix Llobregat 1, es va celebrar a la Sala Gòtica del Palau de Recasens… Llegeix més»