Restaurant i cuina pedagògica al Palau Falguera

El restaurant ocupa part de les dependències del palau situat al parc públic Jardins del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat. Aquí es desenvolupen les pràctiques dels alumnes del 2n curs del cicle de grau superior Direcció de cuina i els del 2n curs dels cicles de grau mig Cuina i Gastronomia i Serveis en Restauració. Es tracta d’un espai summament acollidor amb vistes a l’activitat de la cuina. L’alt nivell dels nostres alumnes i la immillorable qualitat dels productes que se serveixen han convertit aquest restaurant en una referència a la població. Tot i això, volem advertir als clients que seran servits per estudiants, no per professionals del sector. De la mateixa manera, donat que es tracta d’un aula-restaurant associat a un centre docent, l’institut es reserva el dret d’anul·lar les reserves en cas de força major.

HORARI
de dimarts a divendres de 13.30h a 14.30h (recepció de clients).

RESERVES
al 936 326 646 de 10:00h a 13:00h.

MENÚ
Oferim un menú únic de degustació.que es canvia cada setmana. Enguany us oferim un còctel de benvinguda, aperitiu, 4 plats, prepostre i postre. Tot, incloent-hi el pa d’elaboració pròpia, aigua i vi, cafè i petit fours. El preu és de 25,30 €.

En el nostre INSTAGRAM veureu la nostra oferta setmanal.

Teniu la informació del Consorci de Turisme del Baix Llobregat a aquest ENLLAÇ

IMPORTANT