Club de lectura

Des de principi de curs s’està duent a terme una activitat de Club de Lectura setmanal en la qual han participat 14 alumnes de 4t d’ESO. En aquesta ocasió l’obra seleccionada ha estat La Epidemia de la Primavera, que aborda la temática de la Primera… Llegeix més»

Visita de l’escriptora Ana Alcolea

El passat dimarts 26 de novembre ens va visitar l’escriptora Ana Alcolea, autora del llibre d’èxit “El secreto del galeón”. Els nostres alumnes de 3r d’ESO van poder gaudir d’una xerrada sobre el llibre, el procés d’escriptura i el món editorial i la literatura en… Llegeix més»

25N al Martí Dot

Aquest dilluns hem treballat el Dia Internacional contra la Violència envers les Dones. Hem llegit i treballat el manifest a les aules i tots els grups han enganxat un dels missatges taronges que vesteixen els passadissos, poden comentar el seu significat. L’institut es suma a… Llegeix més»

Frases

Aquí tenim una sèrie de frases que ens poden fer reflexionar

25N Al Martí Dot pintem el món de taronja

Aquest és el lema de la campanya mundial de la Unesco per a l’eliminació de la violència envers les dones.
El dia 25N és el dia mundial dedicat a aquesta causa i la Campanya internaconal s’allarga fins al dia 10 de desembre, Dia Internacional dels Drets… Llegeix més»

“THE HORROR PICTURE SHOW”

Els alumnes de 3r d’ESO, amb motiu de la festivitat de tot sants, més coneguda internacionalment com nit de “Halloween” van participar el passat mes d’Octubre en el projecte interdisciplinari “Horror picture show”.

La proposta: fer el primer concurs de fotografia i video de terror en llengua… Llegeix més»

Reunió famílies viatge a Irlanda

El proper DIMECRES 20 de novembre hi haurà una primera reunió informativa per a les famílies sobre el viatge a Irlanda per als alumnes de 3r d’ESO

Lloc: sala d’actes Institut