Preinscripció escolar 2018-19

Consulteu la informació del procés de preinscripció i matrícula a l’adreça http://queestudiar.gencat.cat. Hi trobareu el requisits acadèmics necessaris, els terminis, l’imprès de sol·licitud, etc. La presentació de sol·licituds per als cicles formatius de grau mitjà és del 14 al 24 de maig i per als cicles formatius de grau superior del 29 de maig al 7 de juny. Les qüestions específiques del nostre institut les veuràs seguint aquest enllaç.

TAULA RODONA 2018

El dimarts 22 de maig va tenir lloc a l’institut la I taula rodona “Formació a la Sala, necessària?” on es van abordar, entre altres temes, el perquè del desprestigi de la sala, la necessitat de donar a conèixer el perfil professional i les seves especialitats, la manca de… Llegeix més»

2n ESO: La fàbrica Oberta amb AMES

Durant aquesta setmana hem tingut el privilegi de poder visitar l’empresa AMES de la nostra ciutat. Aquesta visita pertany al projecte “Fàbrica oberta” dels Departaments d’ensenyament i d’Empresa i Coneixement i el Consell de Cambres de Catalunya.

El nostre centre n’és un centre pilot d’aquest projecte… Llegeix més»

1st & 3rd ESO: English Cultural Class

English cultural class for the students of 1st and 3rd ESO. They have learnt interesting facts about the English world like the flags, famous people, popular food, the Welsh language…the teacher was very enthusiastic and had presents for everybody!!

4t ESO: Teatre en anglès

Els alumnes de 4t d’ESO van gaudir el dia 2 de maig de l’obra de teatre “The Horror Show” en anglès, de Blue Mango. La companyia va portar en escena, de manera entretinguda, obres clàssiques de terror de la època victoriana com ara Frankenstein de Mary… Llegeix més»