Exàmens extraordinaris de setembre ESO i 1r de Batxillerat

Els exàmens extraordinaris de setembre seran els dies 1, 4 i 5.

A l’enllaç següent teniu el detall dels horaris Exàmens de recuperació setembre 2017

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ GENERAL CICLES FORMATIUS

Concurs sistema solar a 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han realitzat els seus projecte sobre el sistema solar i els planetes, en la matèria de Ciències Naturals, amb la professora Carme Garcia. Els millors treballs han obtingut un premi.
Aquí podeu veure alguns exemples.
Felicitats per la feina ben feta!
Llegeix més»

TROBADA DE CORALS DE CATALUNYA 2017

Trobada de Corals de Catalunya 2017

Cal destacar que després de 23 anys, ahir va ser la primera vegada que es va celebrar aquesta trobada al Baix Llobregat. El nostre institut va participar juntament amb 11 instituts més, ahir a l’ATRIUM de Viladecans.
Hi van ser presents… Llegeix més»

Visita de la consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz

Meritxell Ruiz i Isern  actual consellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, el dia 4 de maig va visitar les instal·lacions del nostre restaurant pedagògic al Palau Falguera. Es va interessar per l’evolució dels alumnes i el funcionament del nostre centre. Llegeix més»