Preinscripció escolar 2018-19

Tota la informació del procés de preinscripció a l’adreça http://queestudiar.gencat.cat. Hi trobareu calendaris, terminis, documentació, sol·licituds, etc. Per a l’ESO, la presentació de sol·licituds és del 13 al 24 d’abril, pels cicles formatius de grau mig del 14 al 24 de maig i pels cicles formatius de grau superior del 29 de maig al 7 de juny.

Setmana literària

Des de la coordinació lingüística i la coordinació de biblioteca s’han promogut una sèrie d’accions per impulsar la lectura:
-El racó de crossbooking permet intercanviar llibres entre alumnat i professorat
-La bugada literària, realitzada a les tutories, ens aporta recomanacions literàries molt interessants en diferents llengües
-Les recomanacions… Llegeix més»

II jornades pedagògiques de gastronomia

Del 19 al 21 de març s’han celebrat les segones Jornades Pedagògiques de gastronomia amb la participació dels alumnes de segon curs de tots els cicles formatius. A més dels alumnes del centre, hem comptat amb la col·laboració d’ex-alumnes i de destacats professionals del nostre sector.

3r ESO. Curs de francès a Montpellier

Bonjour à tous!
Els alumnes de 3r de l’optativa de francès estem a Montpellier per fer un stage intensiu. Al matí tenim classe i a la tarda fem activitats. Tenim famílies franceses i aprenem de la cultura francesa amb ells. Estàvem molt nerviosos al principi però… Llegeix més»

4t ESO. Visita al Saló de l’Ensenyament