Preinscripció escolar 2018-19

Consulteu la informació del procés de preinscripció i matrícula a l’adreça http://queestudiar.gencat.cat. Hi trobareu el requisits acadèmics necessaris, els terminis, l’imprès de sol·licitud, etc. La presentació de sol·licituds per als cicles formatius de grau mitjà és del 14 al 24 de maig i per als cicles formatius de grau superior del 29 de maig al 7 de juny. Les qüestions específiques del nostre institut les veuràs seguint aquest enllaç.

1st & 3rd ESO: English Cultural Class

English cultural class for the students of 1st and 3rd ESO. They have learnt interesting facts about the English world like the flags, famous people, popular food, the Welsh language…the teacher was very enthusiastic and had presents for everybody!!

4t ESO: Teatre en anglès

Els alumnes de 4t d’ESO van gaudir el dia 2 de maig de l’obra de teatre “The Horror Show” en anglès, de Blue Mango. La companyia va portar en escena, de manera entretinguda, obres clàssiques de terror de la època victoriana com ara Frankenstein de Mary… Llegeix més»

3r ESO: Sortida al museu de la Colònia Vidal

Dimecres 25 d’abril els alumnes de 3r d’ESO s’han apropat fins a Puig-Reig per visitar el museu de la Colònia Vidal. Ha estat molt interessant veure l’organització real d’una colònia tèxtil molt ben conservada i, gràcies als guies, ens hem pogut traslladar a uns dels… Llegeix més»

1r ESO: Cal·ligrames de català

Els alumnes de 1r ESO han elaborat uns cal·ligrames ben creatius per a Sant Jordi. Els cal·ligrames són un tipus de poema visual en què s’utilitza la disposició de les paraules per tal de representar el contingut del poema. El poeta avantguardista francès Guillaume Apollinaire… Llegeix més»

1r ESO: pràctica de lílium

Els alumnes de 1r d’ESO han realitzat a la matèria de biologia pràctiques amb lílium. L’objectiu és que l’alumnat, veient-les, aprengui les parts d’una flor, en aquest cas hermafrodita, i sàpiga per a què serveixen.