Viatge a Cork, Irlanda

Un grup d’alumnes de 4t ha visitat Cork, Irlanda, per millorar el seu anglès i aprofundir en la interessant cultura irlandesa!!! Alguns dels llocs més emblemàtics que hem visitat han estat Blarney Castle, Killarney, Cobh, Blackrock Observatory, Muckross Traditional Farms, University College Cork, Youghal i… Llegeix més»

Trobada de corals de Catalunya 2017

Trobada de Corals de Catalunya 2017

Cal destacar que després de 23 anys, ahir va ser la primera vegada que es va celebrar aquesta trobada al Baix Llobregat. El nostre institut va participar juntament amb 11 instituts més, ahir a l’ATRIUM de Viladecans.
Hi van ser presents… Llegeix més»

Visita de la consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz

Meritxell Ruiz i Isern  actual consellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, el dia 4 de maig va visitar les instal·lacions del nostre restaurant pedagògic al Palau Falguera. Es va interessar per l’evolució dels alumnes i el funcionament del nostre centre. Llegeix més»