Preinscripció escolar 2018-19

Tota la informació del procés de preinscripció a l’adreça http://queestudiar.gencat.cat. Hi trobareu calendaris, terminis, documentació, sol·licituds, etc. Per a l’ESO, la presentació de sol·licituds és del 13 al 24 d’abril, pels cicles formatius de grau mig del 14 al 24 de maig i pels cicles formatius de grau superior del 29 de maig al 7 de juny.

1r ESO: pràctica de lílium

Els alumnes de 1r d’ESO han realitzat a la matèria de biologia pràctiques amb lílium. L’objectiu és que l’alumnat, veient-les, aprengui les parts d’una flor, en aquest cas hermafrodita, i sàpiga per a què serveixen.

Cicles formatius: Xerrada Escola i Empresa

Avui 25 d’abril hem rebut la Chelo Tonijuan, presidenta de Frescabarna i consellera delegada de Carnes Tonijuan. En aquesta sessió d’Escola i Empresa, hem treballat els valors de l’empresari per fer de les organitzacions millors vehicles de cohesió social. Una molt interessant activitat organitzada per… Llegeix més»

Projecte GEP

Els alumnes de 1r d’ESO han estat treballant, dins del programa GEP, diferents projectes com ara Think Global, Act Local i Ancient Egypt en anglès des de diferents matèries: visual i plàstica, socials, música i anglès. Han demostrat la seva creativitat i coneixement en múltiples… Llegeix més»

Setmana literària

Des de la coordinació lingüística i la coordinació de biblioteca s’han promogut una sèrie d’accions per impulsar la lectura:
-El racó de crossbooking permet intercanviar llibres entre alumnat i professorat
-La bugada literària, realitzada a les tutories, ens aporta recomanacions literàries molt interessants en diferents llengües
-Les recomanacions… Llegeix més»

4t ESO: Gregueries de Ramón Gómez de la Serna

Els alumnes de 4t d’ESO han elaborat unes gregueries de Ramon Gómez de la Serna: són una barreja d’humor, metàfora i imaginació. Les gregueries són obra de l’autor, els alumnes l’han donat llum amb la seva imaginació.

dav