URGENT: SUSPENSIÓ ACTIVITAT LECTIVA DIVENDRES 18 DE SETEMBRE

A causa de l’incendi que es va produir ahir i que encara crema al costat de l’institut, la contaminació atmosfèrica als patis i a les aules ens obligaria a confinar-nos dins de les aules, cosa que no es possible perquè impediria la ventilació necessària per protegir els alumnes de la COVID-19.

Per aquest motiu, seguint les instruccions del la inspecció educativa i la direcció territorial, procedim a suspendre l’activitat lectiva i tanquem l’institut.

TOTES LES PRESENTACIONS DE CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR PREVISTES PER AVUI, QUEDEN SUSPESES. L’alumnat de 1r de Grau Superior de DIRECCIÓ DE CUINA tindrà la presentació del curs a les 10:00 del matí del proper dilluns 21 de setembre. L’inici de les classes serà el mateix dia a partir de les 11:00

Es recomana als alumnes de la vila que es tanquin a casa seva fins que l’incendi estigui extingit.

Salutacions,

Montse Garrabou