PFI Auxiliar de Pastisseria i Fleca. Recerca de feina

El passat 24 de febrer, la Sra. Sofia Torrabadella, professional del sector de recerca de feina, va impartir una xerrada als nostres alumnes de PFI Auxiliar de Pastisseria i Fleca, al nostre Institut. Es important que els alumnes puguin conèixer de primera ma la situació del món laboral i la importància d’aprofitar les oportunitats que ara tenen per formar-se i poder tenir un ventall mes ampli de possibilitats a l’hora de trobar feina. El títol pot ser important, sobre tot en un primer moment, però també són importants l’actitud que mostrem davant la feina, i la nostra ètica personal i honestedat. Entre altres coses, els va recomanar ser sempre molt puntuals i complidors, cuidar l’aparença i ser molt nets treballant i personalment. També varen fer un “taller d’entrevistes” amb simulació d’una entrevista real, per tal que els alumnes poguessin practicar el que havien après a classe.
El PFI a mes de mòduls pràctics a l’obrador de pastisseria de l’institut, es cursen també mòduls teòrics. Un d’aquest mòduls es “Incorporació al món professional”, on els alumnes poden familiaritzar-se amb el seu entorn econòmic i professional, projectar el seu propi projecte formatiu, i també treballar les eines de que disposen per a la incorporació al món laboral.
PFI 2022 02 24 Xerrada Entrevista Laboral amb professional del sector FOTOS