Setmana Cultural

Tot l’alumnat d’ESO ha gaudit d’una setmana diferent plena de projectes i propostes diverses.

En el marc dels Crèdits de Síntesi, tot l’alumnat de 1r ESO ha creat una maqueta del riu Llobregat sencer. A 2n d’ESO hem descobert les tradicions i colles de Sant Feliu. L’alumnat de 3r han fet un projecte STEAM on tenien la missió de crear un joc de taula amb temàtica científica. A 4t d’ESO s’han endinsat en la història de la nostra ciutat recordant a persones santfeliuenques memorables.

Dijous 17, la Jornada de Salut Mental ens va fer reflexionar. Dinàmiques i activitats per trencar els estigmes que envolten els trastorns mentals. L’associació Ments Despertes ens ha visitat amb els seus testimonis reals i propers.

Divendres 18 el vam dedicar a les llengües. Coneixem la diversitat lingüística i cultural del nostre centre? Quants idiomes es parlen al món? Parlem de poesia i de rap. Conversem amb les escriptores Laia Aguilar i Empar Fernàndez.

CS 1rESO – Riu Llobregat

CS ESO