Xocolatada solidària

Benvolgudes famílies,

Aquest any l’alumnat del nostre institut col·laboraran amb l’organització de la Xocolatada solidària, dins de l’assignatura de servei comunitari.

La xocolatada solidària és una activitat que organitzen conjuntament les AFAs i entitats del nostre poble per tal de recaptar diners per la investigació del càncer infantil en benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu.

Aquest berenar, obert a tothom està previst el 23 de Febrer de 16:30 a 18h a la Font dels Gegants.

Tothom que vulgui col.laborar i gaudir d’un bon berenar podrà adquirir un tiquet de 2,50€ per una tassa de xocolata calenta i un tros de coca.

Per tal d’agilitzar el repartiment, que ningú es quedi sense, us demanem de comprar el tiquet a l’avançada en els horaris i dies indicats al cartell adjunt. Hem de recollir el màxim possible, per tal que la jornada solidària sigui un èxit!

L’alumnat del centre han enregistrat una falca publicitària a Ràdio Sallent, han repartit cartells publicitaris pel poble, ajudaran en el muntatge i desmuntatge de la parada, us serviran tasses de xocolata, repartiran la coca i gaudiran d’allò més, si totes les famílies i companys de l’institut participen en l’activitat.

Us animem a formar part d’aquesta activitat, és una manera senzilla d’ajudar i de sensibilitzar sobre una malaltia que afecta cada any 1.200 nous infants a l’estat.

Moltes gràcies a tothom per col·laborar!

Equip directiu i Junta AFA