Vaga del 26 d’octubre

Benvolgudes famílies i alumnes,

Ens adrecem a vosaltres, per fer-vos saber que el dimecres 26 d’octubre de 2016 un dels sindicats minoritaris d’estudiants ha convocat una vaga. Per la seva banda, el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC), majoritari a Catalunya rebutja aquesta convocatòria.

Tenint en compte aquest context i el fet que el procediment administratiu seguit per l’alumnat per a comunicar la vaga NO HA ESTAT EL CORRECTE, en base a la secció 5 del capítol 4 del Titol V de les Normes de Funcionament de Centre (NOFC), l’Equip Directiu us fa saber que:

• No autoritza aquesta vaga
  • Les classes es desenvoluparan amb normalitat a tots els cursos d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius
  • La no assistència a classe serà considerada com a absència no justificada.

L’Equip Directiu de l’INS Llobregat de Sallent

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *