Matrícula de continuïtat

ESO:

Els alumnes que durant el curs 2019-2020 han estat matriculats al centre a 1 ESO,  2 ESO, 3 ESO o els que hagin de repetir 4 ESO  i no canvien de centre pel curs 2020-2021 no han de fer cap gestió ni dur cap document al centre en aquest moment ni fer cap despesa econòmica en concepte de material ni de matrícula. Els alumnes quedaran matriculats de manera automàtica.

Aquells alumnes que no canvien de centre però han modificat alguna dada (telèfon, adreça ….)  ens ho han de comunicar abans de dia 29 de juny a través del correu del centre a8047376@xtec.cat

Aquells alumnes que canvien de centre ens ho han de comunicar abans de dia 29 de juny a través del correu del centre a8047376@xtec.cat

BATX:

Aquells alumnes que han cursat 4 ESO a l’Institut Llobregat durant el curs 2019-2020 i cursaran batxillerat en el mateix centre no han de fer cap gestió ni dur cap document al centre en aquest moment ni fer cap despesa econòmica en concepte de material ni de matrícula. Els alumnes quedaran matriculats de manera automàtica.

Els alumnes que han cursat Batxillerat a l’Institut Llobregat durant el curs 2019-2020 i continuaran els estudis en el mateix centre no han de fer cap gestió ni dur cap document al centre en aquest moment ni fer cap despesa econòmica en concepte de material ni de matrícula. Els alumnes quedaran matriculats de manera automàtica.

Cicles Formatius:

Els alumnes que han cursat 1r del CFGM a l’Institut Llobregat durant el curs 2019-2020 i continuaran els estudis en el mateix centre no han de fer cap gestió ni dur cap document al centre en aquest moment ni fer cap despesa econòmica en concepte de material ni de matrícula. Els alumnes quedaran matriculats de manera automàtica.

Els terminis per la resta de matrícules els podeu consultar a la web http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

Durant el mes de juliol rebreu informació més detallada (llibres digitals, calendaris de inici de curs, …) sobre el curs vinent.

A la web del centre i en altres xarxes socials aniran sortint informacions més actualitzades