Consulta del barem provisional (preinscripció 2020-21)

Us informem que podeu consultar telemàticament la puntuació provisional obtinguda en la preinscripció, corresponent al curs 2020-2021, accedint a www.preinscripcio.gencat.cat, opció “consulta de resultats” dels ensenyaments corresponents.

És important que verifiqueu que les dades són correctes i si hi ha alguna errada, presenteu una reclamació per correu electrònic al correu electrònic oficial del centre demanat en primera petició.

Per a la consulta necessitareu el número del document d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor/a que s’ha indicat a la sol·licitud com a referent per fer les consultes o de l’alumne/a (si és major d’edat) i el codi de la vostra sol·licitud de preinscripció: PRE20-2100070742.

També podeu consultar la llista anonimitzada de sol·licituds de preinscripció amb la puntuació provisional en la pàgina web del centre que heu demanat en primera opció.

És important informar-se sobre com es pot demanar els ajuts de menjador i transport escolar que el Departament d’Educació posa a la vostra disposició al web del Consell Comarcal de la vostra comarca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *