Dotació de material per part ICL Iberia Súria&Sallent

ICL Iberia Súria&Sallent és l’única empresa productora de sals potàssiques a Espanya, i es dedica a la seva extracció, al seu tractament i a la seva comercialització.

ICL ja des del inici del Cicle Formatiu de Grau Mig d’Electromecànica de Maquinària que col·labora amb el nostre centre. De fet cada any un grup d’alumnes realitza la formació DUAL en el pou de Cabanasses.

Aquest any ha anat més enllà i ens ha proporcionat un grup hidràulic nou i un bidó de 200 litres d’oli hidràulic.

Aquest material permetrà al nostre alumnat realitzar pràctiques hidràuliques a nivell industrial, fet que ens permet que l’alumnat obtingui unes competències en hidràulica que d’altre manera no seria possible.

Des del centre volem agrair la col·laboració ICL IBERIA amb el nostre centre i amb la formació que oferim al nostre alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *