Sant Cugat EDUCA – Cal Quitèria

El passat divendres 27 de maig vàrem rebre al nostre Institut l´Andreu Dengra, tècnic de cultura de l´Ajuntament de Sant Cugat i en Marc Bonfill, del servei educatiu del Centre Grau-Garriga d’Art Tèxtil Contemporani – Cal Quitèria de Sant Cugat.

En un projecte transversal i amb una col·laboració bilateral recolzada sota el programa Sant Cugat Educa, els alumnes de l´optativa d’Informàtica de 4rt ESO han dissenyat un producte, en forma d´escape room, que respon a les necessitats del centre Cal Quitèria per difondre la cultura i tradició de la nostra ciutat.

Els alumnes representants del grup ens vàrem fer una fantàstica presentació de la feina que han dut a terme durant aquests darrers mesos. A l’aula, i amb el suport de diferents docents, han aprofundit sobre la temàtica històrica de la producció tèxtil de l’època i l’art que esdevé d’aquesta, creant un extens joc de preguntes, d´atractiu molt visual i didàctic. Tots els visitants del museu podran ser partíceps d’aquesta aventura del coneixement amb la fita de trobar un número secret, que serà la clau que obre la caixa forta on es troben peces magnífiques del tapís santcugatenc.