Sortida a RICOH – 1r de Batxillerat

Dilluns 30 de maig, l’alumnat de 1r de batxillerat que cursa les matèries d’Economia i Economia de l’Empresa va visitar la seu central per Espanya i Portugal de l’empresa RICOH, situada molt a prop del nostre institut. La visita va començar amb dues conferències a càrrec d’un directiu de la companyia i un responsable de recursos humans, que ens van explicar la missió, visió i valors de l’empresa japonesa, la seva presència al món, el procés d’adaptació i canvi que s’ha vist obligat a adoptar, així com la importància de les persones i la gestió del desenvolupament d’aquestes. Els i les alumnes van aprofitar aquest moment per plantejar algunes qüestions de gran interès, relacionades amb el model de negoci i l’impacte social i ambiental d’aquest.

Tot seguit, vam poder gaudir d’una visita per les seves oficines i els departaments de recursos humans, màrqueting, comercial i control, on els seus responsables ens van detallar breument la funció d’aquest. Va ser una experiència molt enriquidora per l’alumnat, que va poder conèixer de primera mà el funcionament d’una de les multinacionals més importants del món, amb més de 2.000 treballadors només a Espanya”.

Gràcies!!