Taller de fotografia amb LUMÍNIC

El passat dijous 28 d’Octubre, en el marc del servei comunitari de 3r d’ESO (Fotografia Matemàtica), vam assistir a la primera de sis sessions del taller de fotografia, de la mà d’en Marc Vidal, un dels fundadors de l’associació LUMÍNIC. Entre les activitats de LUMÍNIC destaca l’organització i dinamització del festival de fotografia de Sant Cugat del Vallès, que des del 2019 impulsa la fotografia d’autor i que aquest curs 21/22 col·labora amb el nostre institut amb la realització d’uns tallers de fotografia.

El nostre grup d’alumnes també va poder provar els coneixements apresos al taller, amb unes càmeres Réflex subvencionades per Canon per a l’ocasió.  Al final d’aquest curs tot el nostre alumnat de fotografia matemàtica tindrà l’oportunitat d’exposar les seves millors fotografies al festival de LUMÍNIC, que es realitzarà al mes de Juny a la nostra ciutat.

L’Institut Leonardo da Vinci ha iniciat una sèrie de col·laboracions amb entitats de l’entorn local per oferir a l’alumnat experiències pedagògiques on aplicar els aprenentatges apresos i entrar en contacte amb la realitat del nostre municipi. Un nou pas vers la transformació educativa que defineix al nostre centre.