Sortida a l’ARC – Projecte DRONS 4t d’ESO.

Aquest dimecres 27 d’octubre de 2021, en el marc del projecte de recerca de 4t d’ESO (DRONS), hem tingut l’oportunitat de visitar l’ARC (Club d’aeromodelisme de Sant Cugat), de la mà del seu president en Xavier Torradas. En aquesta visita hem pogut aprofundir en les característiques i les parts necessàries per la fabricació d’un dron i en els coneixements necessaris dels equips  de vol.

A més a més, els alumnes han pogut fer vols d’iniciació de la mà de Xavi Ollé, Paco Jover i Xavi Torradas amb drons del Club i doble-comandament.

Una excel·lent activitat escolar per conèixer el mon dels drons, les sortides professionals i l’activitat esportiva del Aeromodelisme. Ens ha visitat durant l’activitat la Regidora d’Educació Pilar Gorina i la Secretaria d’Educació Esther Salat.