Sortida al Museu de les matemàtiques – 4t d’ESO

El passat dilluns 28 de març, tot l’alumnat de 4t d’ESO va visitar el Museu de les matemàtiques de Catalunya (MMACA) al parc de Can Mercader a Cornellà del Llobregat. L’objectiu d’aquesta sortida és estimular el gust de l’alumnat per les matemàtiques i apropar-les als noi i noies mitjançant experiències interactives i activitats de manipulació. Un dels lemes del MMACA és “Prohibit NO tocar” amb el qual s’anima als visitants a jugar i experimentar amb els materials exposats.

Vàrem tenir l’oportunitat de realitzar dos activitats amb l’ajuda dels monitors del museu: Una visita a l’exposició permanent del MMACA i l’activitat “Les Cúpules de Leonardo da Vinci” , que consisteix en la construcció col·lectiva d’una o més cúpules de 4 a 5m de diàmetre i aproximadament 1 metre d’altura.