Cloenda de les Parelles Lingüístiques

Dimarts dia 26 d’abril celebràrem l’acte de cloenda de l’activitat de voluntariat de Parelles Lingüístiques. En aquest projecte ha participat alumnat voluntari de 3r d’ESO i alumnat voluntari de l’aula d’acollida. Tots plegats hem estat més de 26 persones i ens hem trobat en un total de 10 sessions. Hem parlat de música, pel·lícules i sèries, interessos comuns, literatura, del món… En definitiva, hem parlat de tot allò que compartim i, sobretot, hem compartit les nostres llengües. Gràcies a aquesta activitat l’alumnat de 3r d’ESO ha pogut fer el treball comunitari i l’alumnat de l’aula d’acollida ha pogut practicat i millorar la seva competència en llengua catalana. A més, hem clos el projecte amb un esmorzar conjunt a la cantina de l’institut.

Estem molt agraïts amb tothom qui ha participat i desitgem poder tornar a dur a terme aquest projecte l’any que ve. Us deixem unes fotografies de l’acte de lliurament dels diplomes de participació.

Moltes gràcies!
Equip LIC