Recomencem les parelles lingüístiques al Leonardo

El passat dijous, dia 19 de gener de 2022, es va dur a terme la presentació de l’activitat de les parelles lingüístiques a l’institut. En aquest acte organitzat pel coordinador LIC, l’aula d’acollida i l’equip directiu del centre, vam tenir el plaer de presentar el projecte a l’alumnat participant.

En aquesta activitat, l’alumnat de 3r d’ESO, dins del marc del servei comunitari, participa en unes sessions de conversa en català amb l’alumnat nouvingut al centre, per promoure la pràctica de la llengua oral i, també, establir vincles interculturals amb les companyes i els companys de l’aula d’acollida. En finalitzar l’acte, vam gaudir d’un esmorzar boníssim preparat pel personal de cuina de l’institut. Moltes gràcies a totes i tots per la vostra implicació i participació!