JORNADA ESPORTIVA 2n ESO – CIATE

Avui l’alumnat de 2n ESO ha participat en la jornada esportiva organitzada per l’alumnat de 4t de l’optativa de CIATE (Curs d’Iniciació a Tècnic Esportiu).

Aquest dimecres l’alumnat de 2n ESO s’ha desplaçat al ZEM la Guinardera amb la finalitat de gaudir d’una jornada Esportiva dinamitzada per l’alumnat de CIATE. Ha sigut una jornada molt activa i amb diferents tipus d’activitats, on s’ha promogut la importància de l’activitat física i d’un estil de vida actiu. En les activitats també s’han fomentat els valors positius com el respecte, l’esforç i l’ús d’un vocabulari adequat i una comunicació assertiva i respectuosa. També hem fomentat els hàbits saludables amb un esmorzar saludable farcit de pomes, plàtans, fruits secs i bastonets integrals).

Ha sigut un dia molt agradable, ple d’activitat física. L’alumnat de CIATE està molt satisfet del desenvolupament de la jornada i s’emporta un gran aprenentatge i experiència de ben segur els servirà en la seva trajectòria com a dinamitzadors/es esportius.

Notícia redactada per l’alumnat de CIATE