Concerts Nadal

El departament de música va voler celebrar l’arribada del nadal amb tres concerts ja tradicionals per aquestes dates: en primer lloc la coral de l’institut juntament amb els alumnes de l’optativa de servei comunitari van anar a desitjar-los unes bones festes a la gent gran de la residència Betania i als alumnes i personal docent de l’escola d’educació especial Taiga, ambdós llocs a Vallvidrera. L’endemà, l’alumnat de 1r d’ESO va interpretar al  Teatre-Auditori de Sant Cugat la cantata Un Nadal amb Mr. Scrooge per a tot els familiars que van voler assistir-hi, i l’últim dia lectiu va tenir lloc a l’institut el concert de nadal, ple d’actuacions memorables. Tot plegat va ser una mostra més del talent per a la música que hi ha al Leonardo. Gràcies a tots els qui hi vau participar!