Els alumnes de 4ESO van al Saló de l’Ensenyament

Els alumnes de 4t d’ESO han visitat el Saló de l’Ensenyament, la fira anual on poden obtenir tota la informació referent als estudis postobligatoris que ben aviat hauran d’escollir.

Al recinte de Fira de Barcelona han trobat expositors de centres que ofereixen formació professional, batxillerat, idiomes, ensenyaments artístics i esportius, així com totes les universitats catalanes amb la seva oferta de graus universitaris. Al Palau 2 hi havia l’estand del Departament d’Educació on l’alumnat ha tingut la possibilitat de rebre orientació personalitzada. A més a més, s’ha comptat amb la presència de Bombers, Policia, Mossos d’Esquadra i Exèrcit per assessorar sobre l’accés a aquests cossos i les carreres professionals que es poden desenvolupar en ells.

Allà també han pogut assistir a dues xerrades sobre les vies d’accés a la Universitat i les vies d’accés a la formació professional, així com a visites guiades.

Aquesta és una de les accions dins el Pla d’Orientació Acadèmica i Professional del centre. Aquest pla inclou, entre d’altres, activitats d’autoconeixement, sessions d’informació sobre les possibilitats del sistema educatiu, dinàmiques per desenvolupar habilitats per a la presa de decisions, xerrades d’alumnes de batxillerat, atencions individualitzades, i altres sortides com la de l’Institut d’FP de Sant Cugat o l’Escola d’Art Municipal.

Cliqueu a la fotografia per veure més: