Encén Montilivi 2023

L’alumnat de 2n Cicle de CF de Vídeo, DJ i So ha participat al Festival Encén Montilivi 2023 organitzat per la UdG, una exposició oberta d’instal·lacions experimentals i lumíniques al Campus Montilivi de 18 a 21h els dies 16, 17, 18 i 19 de novembre de 2023.

Situat a l’espai sonor, el nostre projecte és una Experiència Sinestèsica d’Art i Música. En aquest espectacle de màping, ens submergim en el món de la sinestèsia, una condició perceptiva en què els estímuls sensorials es creuen, com veure colors quan escoltes música.

Heus aquí els treballs del nostres artístes. No us ho perdeu!