Gràcies, Dotació.cat

Participem en el Projecte Dotació.cat  a l’optativa de Tecnologia de 4t d’ESO.

Els alumnes han estat engrescats en la creació d’un espai web amb domini propi  sobre la història de la informàtica fins els nostres dies.

La Dotació.cat és un paquet tècnic que ofereix la Fundació .cat juntament amb  DinahostingDon DominioCdmon i Nominalia com a partners tecnològics. L’objectiu és col·laborar amb els docents que necessiten disposar d’un allotjament i un domini .cat en català per dur a terme projectes digitals a l’aula amb els alumnes.

Agraïm a la Fundació .cat aquesta iniciativa.

Heus aquí 2 mostres de la feina dels nostres alumnes. Podeu clicar les imatges per veure les seves webs!