Sortides de tutoria 19-20

Cada any, un cop iniciat el curs, fem una sortida de tutoria a l’entorn de l’institut amb diversos objectius: conèixer l’entorn immediat, gaudir de l’espai natural que ens envolta,  conèixer-nos millor i finalment crear o bé consolidar la comunitat d’aprenentatge.

Enguany 1 ESO han caminat fins a la Font d’en Corominas i 2 ESO a Santa AFRA. Els nois i noies de primer d’ESO han gravat en grups un tràiler de terror. S’han disfressat i maquillat per actuar les històries prèviament guionitzades.

3r i 4t han anat en bicicleta en les seves respectives sortides. 3r d’ESO ha anat a Montfullà, amb activitats en grups d’acrobàcies, de coneixement del grup etc

D’altra banda, 4t a l’escola Universitària Euses de Salt l’alumnat ha conegut de primera mà dos graus universitaris, CAFE i fisioteràpia i han visitat la institució per conèixer el dia a dia d’un estudiant universitari.