Iniciem un projecte internacional amb un institut d’Àustria

Un dels eixos  vertebradors del nostre projecte educatiu és establir contactes amb altres instituts d’Europa  que ens permetin enriquir-nos amb el seu model pedagògic , que incentivin els nostres alumnes i professors en l’ús i millora de l’anglès i que facin dels nostres estudiants ciutadans europeus de mentalitat oberta i tolerant.

Des del primer moment hem estat buscant contactes des de la plataforma educativa europea  eTwining i recentment hem tancat un acord de col·laboració amb un institut de secundaria de Viena (Àustria): In der Krim (https://in-der-krim.schule.wien.at/) amb el qual hem sol·licitat un projecte Erasmus+ per al proper curs. Aquest projecte permetrà als professors de Sant Gregori i els austríacs treballar conjuntament   en la metodologia d’ensenyament aprenentatge i facilitar el contacte entre els alumnes dels dos centres.