Els alumnes de Global Scholars a la campanya de difusió als EUA

presentacio Global departamentEl Departament d’Ensenyament ha preparat una campanya de difusió del projecte Global Scholars i ha escollit el nostre institut per filmar l’audiovisual.

Global Scholars és un programa de Bloomberg Philanthropies que posa en contacte alumnes de 24 ciutats de 51 països per tal que tractin problemàtiques de caràcter global i proposin solucions.

Aquest curs Catalunya ha entrat en el programa i diversos centres hi participen activament, entre ells el nostre. El Departament d’Ensenyament ha preparat una campanya de difusió de la participació del nostre país als EUA i els nostres alumnes n’han estat els protagonistes. Aquest és l’enllaç del vídeo a la seva web.