Comunitat d’aprenentatge a classe de Ciències i Francès

El nostre centre continua avançant cap a la creació d’una comunitat d’aprenentatge en la que fes compta  amb totes aquelles persones de l’entorn i familiars que poden donar significat i construir coneixement a tots els nois i noies.

20160510_114547

En aquesta línia hem comptat a les classes de Francès amb Mme Isabelle Serfass, mare de l’alumna Júlia R. de 2n d’ESO que ha col.laborat com a auxiliar de conversa. La seva participació ha permès als alumnes millorar de manera molt notable tant la comprensió com l’expressió oral en aquest aprenentatge inicial d’aquesta segona llengua estrangera.

Amb l’objectiu d’utilitzar l’anglès en diferents assignatures, el professors de la UdV Jordi Planas Cuchi, pare de l’alumna Mariona P. ha impartit diverses classes de biologia en aquesta llengua a 2n d’ESO

Volem agrair-li la seva ajuda desinteressada.