Coneixeu l’Àngel Burgas?

Aquest dimarts 26 de novembre, ens va visitar l’escriptor Àngel Burgas, autor de més d’una quinzena de novel·les juvenils. Els alumnes de 3r, a l’assignatura de llengua catalana, n’han llegit una, Noel et busca, un thriller que manté la intriga fins al final i ens fa pensar en temes tan importants com el bé, el mal, la identitat, la memòria i les segones oportunitats en cas de delictes molt greus. Després d’una presentació d’uns 40 minuts, l’alumnat va tenir l’oportunitat de fer-li preguntes, algunes preparades a classe i d’altres més espontànies. En aquesta xerrada, l’Àngel -com en les seves novel·les- sap mantenir l’interès fins al final. Li agraïm molt la visita.