3ESO a Sant Grau

El dia 8 d’octubre tots els alumnes de tercer d’ESO vam fer una sortida a Sant Grau per passar-hi el dia i realitzar uns jocs triats per les classes.

Vam sortir de l’institut a les 9 del matí cap a Sant Grau. El recorregut se’ns va fer bastant llarg, perquè érem molts alumnes i per aquesta raó vam estar fent parades per ajuntar-nos tot el grup i per la dispersió que teníem. Cap a les 11 del matí vam parar en un petit descampat per fer el primer esmorzar. Vam estar-hi només uns 20 minuts i vam continuar el camí. Ja quedava menys de la meitat per arribar.

Aproximadament a les 12 ja érem a dalt de Sant Grau, on es podia gaudir d’unes bones vistes i podies pujar a un mirador de pedra per poder-les veure millor. Un cop arribats, ens van deixar fer el segon esmorzar i ens van deixar temps lliure, ja que no teníem ni temps ni quasi energies per fer els jocs planejats.

Cap a la 13.30 h vam començar-nos a plantejar baixar, ja que no volíem arribar molt tard a l’institut. Abans de marxar, ens van demanar fer una foto tot el grup. Seguidament vam començar a a baixar la muntanya. Finalment vam arribar cansats a l’institut al final de l’horari escolar, 2.45 h. Ens vam trobar amb altre.

Autoria: Carla Fauchs, 3r C