Recerca en l’àmbit social

Dins de la setmana de projectes, experts de diferents àrees ens aporten coneixement i know-how per aprofundir en el tema que estem investigant.

En Ferran Davesa ens ha fet una interessant xerrada per l’alumnat de 4 ESO sobre com fer recerca en l’àmbit social. Des de la seva experiència treballant en una Universitat de Brusel·les, ens ha explicat que per transformar el món, cal conèixer com funciona i ha aprofundit en els múltiples objectes d’estudi de les ciències socials, donant recursos a l’alumnat sobre com i on dirigir la seva mirada a l’hora d’investigar.