Estem en xarxa!

Des de l’obertura del nostre centre, hem estat al programa d’innovació de Xarxa de Competències Bàsiques. Agraïm a aquesta xarxa de grans professionals que comparteixen coneixement i experiències de centre entre iguals per acollir-nos des del 2014-2015 i orientar-nos en l’educació d’alumnat competent i centres innovadors per afrontar els reptes de la societat global on vivim.

Aquesta setmana hem acollit els responsables d’aquesta comunitat, Maria Ojuel i Francesc Sánchez que han vingut per conèixer el nostre centre i gravar un reportatge sobre com usem la carpeta d’aprenentatge com a eina per al desenvolupament competencial dels alumnes. La nostra experiència serà compartida com una bona pràctica amb els altres centres de la Xarxa.