De fusteria artesana

Un grup d’alumnes de 3r i 4rt d’ESO realitzen un taller de fusteria de 2 hores cada setmana, amb el suport de Serveis Socials de Sant Gregori per dur-ho a terme. Pels alumnes amb habilitats pel treball artesà i manual, aquesta hora és una hora d’aprenentatge intens. Alguns dels projectes realitzats son dues caixes pel projecte Òliva, un camp hexagonal per free-style, ocelleries i molts altres en camí. Felicitem als nostres artesans per aquesta feina ben feta!

I en especial, agraïm el suport de Joan Pedra, tècnic del Programa Reactiva’t dels Serveis Socials, del Consorci de Benestar Social de Salt i el Gironès.