A L’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona

Els alumnes de 4t d’ESO han fet la sortida inicial de tutoria ja pensant en l’orientació d’Estudis post obligatoris. Han anat caminant fins l’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona per conèixer de primera ma els estudis que ofereixen i el ventall de sortides professionals que té l’alumnat d’aquests cicles formatius de Grau Mitjà i Superior.

Tot seguit, els alumnes de CFGS de Turisme de 1r curs ens ha fet la visita guiada al centre i en particular a les cuines, per observar en directe el treball que hi fan els docents i aprenents.

Per finalitzar, docents i alumnes han pogut dinar plegats el menjar que havien preparat a la cuina per ells. El servei de menjador també eren alumnes que estan aprenent l’ofici, amb el cap de menjador que els anava guiant.

Tota una experiència d’aprenentatge que agraïm especialment a la coordinadora pedagògica de l’EHTG, la Imma Julià, en l’organització.