Visitem el Diari de Girona

Els alumnes de 3ESO han visitat el dimarts 18 d’octubre la seu del Diari de Girona. Han pogut parlar amb l’Oriol Puig, el subdirector del Diari de Girona, que els ha explicat com funciona una redacció periodística, com s’escullen les notícies, com s’organitzen els periodistes… En definitiva, han pogut conèixer com treballen el periodistes de premsa al s.XXI.

Aquesta activitat s’emmarca dins del projecte Som Periodistes. Aquest és un projecte d’interàmbits que hem començat enguany a 3ESO, amb el treball conjunt de Llengua Catalana, Llengua Castellana i Ciències Socials. L’objectiu és conèixer, analitzar amb esperit crític i conscienciar l’alumnat dels reptes de la societat actual. Durant el primer trimestre es treballen els sectors econòmics de La Vall i les característiques de la premsa escrita, i l’objectiu final de l’alumnat és poder crear el seu producte: escriure’n un reportatge.

La sortida s’ha fet en bicicleta també per conscienciar en l’ús de transport sostenible.