Our winners go to Washington to make dreams come true!

Per tercer any consecutiu, tornem a guanyar el premi internacional Teens Dreams, una organització sense ànims de lucre que persegueix donar suport a les idees que tinguin els nostres joves per fer un món millor. El concurs es tracta de donar solucions a un dels 17 objectius pel 2030 que s’ha marcat la UNESCO i se’ls premia amb un viatge a Washington amb totes les despeses pagades i 100$.

Les nostres alumnes Laia Martinoy i Magalí Brunner de 4ESOB han guanyat el concurs amb els seus respectius vídeos i totes dues, quan la situació mundial millori, podran anar a Washington a recollir el premi i buscar sponsors i mentors per a dur a terme les seves iniciatives.

Aquests són els vídeos guanyadors de les nostres alumnes. Felicitats, noies!!!

i moltes gràcies per ajudar-nos a somiar i dissenyar un món millor per a tothom. Fa molta falta en aquests dies de confinament pel Coronavirus, tenir bones notícies i aquesta alegria ens anima a seguir treballant juntes!

A la llista de guanyadors, destaquen el vídeo de la Laia, i hi podeu observar com dues joves del nostre país han guanyat en el concurs internacional.

cliqueu la imatge per veure la pàgina original.