Mates virtuals

I encetem les classes virtuals amb google Hangout Meet. Avui els alumnes de 2n d’ESO han pogut seguir una classe online de Mates d’equacions de  primer  grau. Per tots els alumnes que no hi han pogut accedir en directe, podran trobar la gravació de la classe al Classroom de 2n i fer-la mode Flipped Classroom.

Els alumnes han pogut solucionar dubtes i fer comentaris que han servit perquè tots plegats continuem aprenent a distància. L’experiència ha estat molt positiva i des d’aquí volem felicitar a tots els alumnes per la seva predisposició i el seu compromís. Seguim aprenent!