XXVIII Marxa Nocturna AMPA Laia l’Arquera

Un any més estem organitzant la Marxa Nocturna que es portarà a terme el proper 2 de juny. És una activitat que organitza l’AMPA de l’institut Laia l’Arquera, per  passar una bona estona gaudint d’aire fresc amb bona companyia. La participació està oberta a alumnes, familiars, amics i veïns.

El recorregut (a peu) serà: Institut Laia l´Arquera- Institut Argentona- Font Picant d´Argentona (avituallament)- Font del Mig – Font de les Sureres- Font de l’Esquirolet- Font de l´Esquirol- Font del Grup- Font del Ferro- Font del Camí- Font Picant d´Argentona- Institut Argentona- Institut  Laia l´Arquera (13 km).

L’hora de la concentració a l´institut serà a les 20:00. La sortida està programada a les 21:00 i l´arribada a l´institut cap a la 1.00 de la matinada.

Per poder participar a la MARXA NOCTURNA caldrà haver omplert la inscripció i abonar la quantitat de 5 euros per persona per la samarreta, l´avituallament  (suc o aigua i galetes), la botifarra, la beguda i la xocolata. Ho podreu fer a partir del dia 16 de maig a l´escola. Aquest any pel tema reciclatge les galetes de l’avituallament aniran sense bossa de plàstic (si en voleu portar una…)

El full d’inscripció i la informació també es podran descarregar des de la web de l´institut (pels amics…).

En el cas dels menors, siguin o no de l’escola (com és el cas d’amics o altres familiars), les inscripcions hauran d’estar signades pels pares/mares/tutors dels alumnes o bé algun adult que se’n responsabilitzi del/s menor/s durant la marxa.

Les inscripcions s’han de lliurar a consergeria conjuntament amb els diners per poder adquirir els tiquets.  Aquests tiquets es demanaran en diferents llocs del recorregut: per adquirir la samarreta, l´avituallament, l´entrepà, la beguda……No us l´oblideu!!

Cal portar roba còmoda, calçat adient i un lot o frontal.

Tots els participants a l´activitat ho fan sota el seu propi risc i responsabilitat (els menors sota la responsabilitat dels tutors o adults que se’n facin càrrec).

La Creu Roja col·labora amb la Marxa Nocturna i posa a la nostra disposició participacions de loteria.

El termini d´inscripcions es tancarà el dimarts dia 29 de maig

ANIMEU-VOS !! ENS HO PASSAREM MOLT BÉ !!

Podeu descarregar-vos el full d’inscripció clicant aquí