Projecte Genknown UAB

En col·laboració amb el departament de Fisiologia Animal de la Facultat de Biociències de la Universitat Autònoma de Barcelona, l’alumnat de l’optativa de biologia de 4t d’E.S.O. I de 2n de Batxillerat ha treballat un seguit de blocs sobre la peculiar genètica d’alguns animals.

Sobre els blocs, que han estat elaborats per l’alumnat de Fisiologia Animal Comparada i Ambiental de 4t curs del Grau en Biologia, l’alumnat del centre ha recollit un seguit de preguntes que han tingut l’oportunitat de formular directament a l’alumnat universitari en un acte on, a més, els han presentat els genomes dels animals amb una presentació en format Pecha-Kucha. D’aquesta manera, han pogut apropar-se al món universitari i compartir sensacions i dubtes sobre un treball transversal i comú.

PDF Blocs Genknown 2022-23

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *